דני מריאן

כמי שפועל מעל ל 40 שנה בתחום, המהנדס דני מריאן הנו בעל נסיון עשיר ביותר בכל תחומי הבנייה והתשתיות. מריאן מילא שורה של תפקידים בענף והיה שותף למיזמים רבים שבחלקם היו חלוציים בזמנם.

בתחום הבנייה והקבלנות: דני מריאן שימש כמנכ”ל דניה סיבוס מחברות הבניה המובילות בישראל ורכש ידע רב בתחום הקבלנות.

בתחום היזמות וההנדסה: מריאן החל את מסלול התפקידים ההנדסי כמהנדס במרכז הבינוי של צה”ל (אגף ההנדסה והבינוי היום) ורכש נסיון רב בתחומי פרויקטים הנדסיים מורכבים צבאיים ואזרחיים ובניהול מערכי תכנון מולטי דיסציפלינריים ויזם של מגה פרויקטים מורכבים.

בתחום יזמות הנדל”ן: כחבר הנהלת אפריקה ישראל ובהמשך כבעלים ומנכ”ל משותף בחברה יזמית היה שותף מריאן לייזום ופיתוח אלפי יחידות דיור ועשרות פרויקטים ושכונות מגורים. במהלך דרכו המקצועית התמחה דני בכל שלבי היזום של פרויקטי מגורים, משרדים ומבני מסחר כמו גם בתכניות בניין עיר. לאחרונה עוסק מהנדס מריאן כדירקטור בתחום ההתחדשות העירונית לסוגיה (תמ”א, פינוי בנוי).

בפרויקטים של PPP: מריאן הינו מחלוצי תחום זה בישראל ושותף לפרויקטים בתחום הן מצד היזם והן מצד הגורמים הממנים. את ניסיונו הרב רכש בפעילות מטעם היזם (spc), הגורם המבצע (epc) והגורם המפעיל (o&m). מריאן פעל כיועץ גם לבעלי התשתיות בנושאים אלו וצבר נסיון וידע רב בנושא.

דני מריאן שימש במשך 11 שנה יו”ר איגוד המהנדסים לבנייה ותשתיות המייצג סטטוטורית את מהנדסי הבנייה והתשתיות וצבר ידע ונסיון בכלל התחומים הקשורים לתקנים, תקנות וחקיקה בתחום.

במרבית שנותיו המקצועיות ובתוקף ניסיונו העצום שימש מריאן גם כבורר, מגשר ומומחה הנדסי בסכסוכים בתחום הבנייה והתשתיות. במסגרת זו פעל גם כמומחה הנדסי בהרכב של בוררים וניהל בוררויות טנדם ביחד עם משפטנים.

    צרו איתנו קשר



    צור קשר