ישראל מוסנזון

עו”ד מוסנזון הוא בעל ניסיון רב וידע מעמיק בתחומי המשפט העסקי, ובמיוחד בסכסוכים בענייני חברות ציבוריות, ניירות ערך, גופים מוסדיים (חברות ביטוח, קרנות פנסיה וקופות גמל), תביעות ייצוגיות ונגזרות, מימון ואשראי, סוכנויות ביטוח, חברות השקעה. כן הוא עסק בסכסוכים, בהליכי תביעה בוועדות בדיקה פנימיות וחיצוניות בין בעלי מניות, בין חברות ונושאי משרה בהן לבין הרגולטורים, לרבות בסכסוכים מול לקוחות, מבוטחים ועמיתים. עו”ד מוסנזון צבר ניסיון וידע עשירים גם בנושאי ממשל תאגידי וציות לרגולציה, במיוחד בענפי הביטוח, הגמל, הפנסיה, סוכנויות ביטוח והשקעות של גופים מוסדיים, בדומה לידע ולניסיון המעשי בכל הנוגע למכרזים של רשויות ושל מוסדות ציבוריים.

הוא כיהן שנים רבות כיועץ משפטי וכמזכיר חברה של חברות מובילות בתחום הפיננסי (עד לתחילת 2022 הוא כיהן בתפקידים אלה 15 שנים בקבוצת הביטוח “איילון”, ובעבר – בקבוצת הביטוח “מגדל”), וכן כמנהל האשראי של קבוצת הביטוח “מגדל”. במשך שנים מספר הוא כיהן כמנהל המכרזים, ההתקשרויות והביטוחים של עיריית תל אביב-יפו. לפני כן, הוא עבד במשרדיהם של עורכי דין מובילים והופיע בבתי המשפט (שלום, המחוזיים והעליון) ובבתי הדין לעבודה. מגוון תפקידים זה הקנה לו ידע נרחב וניסיון עשיר בתחומים האמורים, לרבות ובמיוחד בדרכים, באמצעים וביכולות לפתור מחלוקות וסכסוכים מחוץ לכותלי בתי המשפט.

לעו”ד מוסנזון השכלה משפטית ועסקית רחבה. הוא אוחז בשלושה תארים אקדמיים: תואר ראשון במשפטים בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית ירושלים, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת קיימברידג’ באנגליה (University of Cambridge, U.K) ותואר שני במנהל עסקים (M.B.A) מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב – התמחות ראשית בחשבונאות-מימון והתמחות משנית בניהול בינלאומי.

עו”ד מוסנזון לימד שנים מספר בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית ירושלים, ולאורך השנים הרבות הוא עדיין מרצה במסלול לתואר אקדמי בביטוח במרכז האקדמי נתניה. במקביל, הוא כיהן כדירקטור וכיו”ר ועדת ההשקעות ב”אבנר” – איגוד לביטוח נפגעי רכב בע”מ.

השכלתו הרחבה והמגוונת של עו”ד מוסנזון, בצירוף הניסיון העשיר שצבר בעבודתו בהיבטים השונים של הנושאים המגוונים, מאפשרים לו לרדת לעומק האינטרסים של המתדיינים ולהבין באופן מקיף ויסודי את הסכסוכים המובאים לפניו, ובעיקר – לבחון את הדרכים האפשריות שיש בהן כדי לסייע בגישור הפערים שביניהם, ובעת הצורך – ליתן הכרעה שתהיה הטובה ביותר, ככל הניתן, לפתרון יעיל של המקרה.

    צרו איתנו קשר



    צור קשר